O vsem kar naju inspirira, se podi po najinih mislih in naju mami.

*** About all that inspires us, flashes trough our minds and what we find highly addictive.

So Like it or face it!

XOXO, Petra & Sabina

nedelja, 8. januar 2012

Tigrovo oko/ **Eye of the tiger

Se mi samo dozdeva ali vsi zadnje čase govorijo le o zlatih senčkah za oči?
Spodaj sem vam pripravila nekaj predlogov ˝zlatega večernega ličenja˝. Prazničnega obdobja še ni konec (čeprav Sabina pravi drugače;), zato se pred odhodom na zabavo lahko še malce poigrate.
Pri vseh (razen pri zadnji fotografiji) se ponavljajo enaki elementi - isti odtenek zlatega senčila v kombinaciji s črnim in zaključek z dvojno črto, nad katerim sem se pred kratkim navdušila:) Sama obožujem močno zasenčene oči in upam, da bo kateri od predlogov všeč tudi vam!

**It is just me, or everybody talks about golden eye shadows?
Below, I have prepared some suggestions for the ˝golden evening makeup˝. Holiday season is not over yet (although Sabina says otherwise;), so before going to the party, you can play a bit.
Same elements are repeated in all the photos (except the last one) - same shades of gold in combination with black and concluding with a double line over which I was recently impressed:) I simply adore greatly dimmed eyes and I hope you will like some of those suggestions!










Za konec pa še make up, ki sem ga nosila na najdaljšo noč v letu (ki se je seveda prevesila v dan;)

**For conclusion my make up, that I had for the longest and craziest night of the year (which of course turned into day;)


Stay tuned,
xx

P.

Ni komentarjev:

Objavite komentar