O vsem kar naju inspirira, se podi po najinih mislih in naju mami.

*** About all that inspires us, flashes trough our minds and what we find highly addictive.

So Like it or face it!

XOXO, Petra & Sabina

torek, 3. januar 2012

Test...ena, dva.../ **Testing...one, two...

Novo leto je mimo, petarde so nehale pokati, zadnje sarmice smo tudi pojedli in čas je da se življenje vrne v normalne tirnice.
Zame to pomeni, da imam še natanko 28 dni časa, da oddam svojo diplomsko nalogo, ki je zadnje čase moja prednostna dejavnost - ampak resno, če ne bi bilo novega leta vmes, sploh ne bi vedela, da je zunaj zima!

Diplomo pišem na temo ličenja (kakopak) in končni rezutat bodo fotografije z veliko make upa! :) Tukaj lahko pokukate v poskusno ličenje za mojo diplomo, ki sem ga postopno nadgrajevala od nežnega pin up do intenzivnega in zelo dramatičnega videza.
Najbolj navdušena sem nad uspelim poskusom barvanja las, katerega inspiracijo sem (po priporočilu svoje sestre) črpala na tednih mode pretekle jeseni, v New Yorku, Parizu, Londonu in Milanu. Thanks sis*



**New Years is over, firecrackers stopped exploding, the leftovers had been eaten and it's time to go back to our normal lives.
For me, that means that I have exactly 28 days left, to finish my college degree, which has been my priority lately - but seriously, if there was no New Years I wouldn't known it's winter!

The topic for my degree is make up (what else) and the final result will be photos with a lot of make up! :)

Here you can sneak peak into make up testing for my degree, which has been gradually upgraded from soft pin up to intense and dramatic appearance.
I am impressed with the most successful attempt to color the hair, for which I (as recommended by my sister) found inspiration at the latest autumn Fashion Week in New York, Paris, London and Milan. Thanks sis*

1.

2. Temnejša senca /**Darker eye shadow

3. Drama

4. Ustnice /**The Lips

Zaželite mi srečo!
**Wish me luck!

Ni komentarjev:

Objavite komentar